Returnarea produselor

Conform legistaltiei in vigoare privind regimul juridic al contractelor la distanta, in cazul in care Produsele comandate si platite nu se potrivesc, nu indeplinesc asteptarile sau nu mai sunt dorite, Cumparatorul poate solicita in termen de 10 zile returnarea Produselor catre Vanzator si restituirea banilor de catre acesta din urma, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face prin curier, cu confirmare de primire din partea Vanzatorului. Cumparatorul va trebui sa trimita Produsele neutilizate si in ambalajele lor originale, in stare perfecta, avand etichetele intacte, insotite de toate documentele, inclusiv o copie dupa factura fiscala. Vanzatorul nu va accepta returnarea produselor cu ambalaje deteriorare sau fara ambalajele originale. Cheltuielile legate de returnarea Produselor vor fi achitate de catre Cumparator. Vanzatorul nu este responsabil pentru coletele pierdute sau deteriorate in tranzit atunci cand sunt returnate.

Pentru restituirea banilor, Cumparatorul va comunica in scris Vanzatorului modalitatea de plata si datele contului bancar sau cele pentru mandat postal. Restituirea contravalorii produsului va fi facuta in termen de maxim 30 zile calendaristice de la data denuntarii in scris a Contractului.

In cazul in care Cumparatorul a primit un Produs deteriorat sau cu vicii de fabricatie, sau cu alte specificatii decat cele mentionate in comanda si/sau afisate pe Site in momentul confirmarii Comenzii, Cumparatorul va anunta Vanzatorul in scris, in termen de 2 zile lucratoare de la data receptiei Produsului, mentionand natura lipsei de conformitate. In acest caz, Cumparatorul poate solicita inlocuirea Produsului in cauza cu unul nou (in masura in care acesta mai exista pe stoc), sau returnarea Produsului si restituirea contravalorii sale.